LIVING ROOM
Každá rodina má svůj styl – např. bydlení, trávení volného času, zábavy, atd. Nový R580 umožňuje větší prožitek nejen díky technologiím jako ToC, ostrůvkové klávesnici, LED podsvícení dotykové plochy, ..., ale také díky elegantnímu designu, který posouvá notebook na vyšší úroveň. Každý člen rodiny si může vybrat svůj způsob využití nového Samsungu R580 – bude na něm pracovat, komunikovat, vyhledávat, hrát hry, poslouchat hudbu. V každém případě se budete stylově bavit.
Hlavní částí vizuálu je produkt sám, který je využíván jako znázornění prostředí cílové skupiny, které je produkt určen (viz rodina v obývacím pokoji). Na pozadí vizuálu je doplněn stylový prvek křivky S, který je komunikován skrz celou kampaň. Vše je koncipováno dle guidelines Samsung. Rozvedení tohoto kreativního konceptu na další produkty (business, atp.) je možné formou vizuální změny prostředí a motivu na daném produktu.
Zmíněný vizuál lze využít také pro různorodé BTL akce. Například oboustranná tisková inzerce, kdy se po rozevření dvoustrany rozbalí „leporelo“ s postavami cílové skupiny (např. rodina). Pro eventy lze použít námět notebooku v podobě stage – tvorba velikých kulis v podobě notebooku, upravené na prostředí kavárny (business), možnost použití interaktivní obrazovky. POS materiály mohou být vytvořeny ve stylu rozkládacího leporela.